Ja, da var det torsdag!

den 31. juli 2008

Hver torsdag kommer det til å være et innlegg som viser hva slags terningkast VG, Dagbladet og Aftenposten har gitt ukens kinofilmer. I tillegg kommer innlegget til å anbefale en film på kino, i tillegg til en film på DVD. Senere i dag skal jeg ut å se The Dark Knight, så denne blir veldig snart anmeldt, ellers til anmeldelsene!


X-Files: I Want to believe har fått en treer av VG, en firer av Aftenposten. Dagbladet har ikke lagt ut sine anmeldelser enda.

Den danske Fighter har fått en femmer av VG og en firer av Aftenposten.

ABBA: The Movie har fått en firer av VG og en treer av Aftenposten.

Blade Runner har fått en femmer av VG og en sekser av Aftenposten. Jeg gjør oppmerksom på at det er Blade Runner: The Final Cut, så denne versjonen har du garantert ikke sett før!

Jeg kommer tilbake senere med Dagbladets anmeldelser. Ellers anbefaler jeg deg å se The Dark Knight, hvis du ikke allerede har gjort det. På DVD må du få med deg Saw. Dette gjelder altså den første. Den andre er nok også spennende, men treeren og fireren kan du nok holde deg unna, hvis du ikke dør etter å se noen av Jigsaws mindre geniale feller og planer.

Uansett, kos deg og ha en fin torsdag!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Gleder meg til det blir flere artikler på denne siden!

Legg inn en kommentar


_______________________________________________________Galaxy of Geeks© - Some of the rights are reserved.__________________________________________________