Hei dere fine lesere!

den 4. feb. 2009

Hvis det er noen som husker GoG, eller Groundbreaking original Gies fra i fjor, og som vil ha flere deler, så må dere si i fra NÅ!!! Enten på kommentar-feltet eller på meningsmålingen som vil dukke opp. Jeg har nemlig mange planer, og en hel haug med fortsettende historier som kan bli ganske bra etterhvert, men jeg gidder ikke jobbe masse med dette hvis ingen vil lese!

GoG Historie 1 Komplett Del 1-3 kommer i løpet av helgen. Julekalenderen, og til dels prologen til GoG, En Skjev Jul blir ferdig, og kommer til neste Desember. Jeg har to tegneserieprojekter på gang, en av dem blir både tegneserie og novelle, så dere har mye å glede dere til! Og mens jeg allerede er her og skriver, her er "Ukas...", for uka som var!

Ukas Film (DVD)
Ukas film på DVD... Ja, dette var litt av en hard nøtt. Men valget faller nok på den nye filmen til Ridley Scott, American Gangster, som er en helt fantastisk mafiafilm. Hvis du ikke er så veldig hypp på en to-og-en-halv-times langt kriminelt mafiaepos fra virkeligheten, sjekk ut Neil Marshall's The Brave One med Jodie Foster. En av de bedre vigilantfilmene!


Ukas Bok
Hässelby av Johan Harstad. En helt vidunderlig og fantastisk bok om et far og sønn-forhold, slutten på et liv, Albert Åberg som voksen, og hvordan hjembyen din alltid ligger og lurer i det fjerne.

Ukas Tegneserie
Ja, men denne var absolutt ikke vanskelig. Det er garantert Preacher, som jeg nettopp leste det aller siste nummeret av... Og mens jeg gjorde det, gråt jeg. Det var helt hjerteskjærende, en fantastisk slutt full av kjærlighet, gamle venners tragiske utfall og hvordan eventyret til våre kjære venner endelig ble ferdig. Trist, tragisk, hjerteskjærende og hylene morsomt, som bare Preacher kan det!



Ukas TV-serie
Ja, den lurer faktisk jeg også på hva er... Neida, jeg bare tuller! Ukas TV-serie er Twin Peaks. Makan til bra andresesong skal du lete lenge etter, for denne geniale historien blir bare mer spennende, mørkere og mer overnaturlig... Akkurat slik jeg liker det!


Ukas Film (Kino)
Død Snø. Den mest fantastiske norske sjangerfilmen siden Villmark, og absolutt verdt et besøk i kinomørket.



Ukas Drikke
Er Sjokolademelk fra Tine. Den er kjempegod, og passer til alt! Lett å få tak i er den også!



Ukas Spill
ROCK BAND 2!!!! Nå som de harde tider nærmer seg, er det deilig å bare dundre løs på trommene til en munter sang!

Ukas Nyhet
Superbowl!!!!! Alle reklamene og de små klippene fra årets kommende filmer er, som alltid, helt RÅ! og så fikk vi 2 nye Watchmen-plakater...



0 kommentarer:

Legg inn en kommentar


_______________________________________________________Galaxy of Geeks© - Some of the rights are reserved.__________________________________________________