Nyttår: TRE TING VI GLEDER OSS TIL I 2010

den 31. des. 2009

Alle i GoG-Teamet snakker om hva de gleder seg mest til i 2010.

WatchingPreacher:

3. Super Mario Galaxy 2
Nintendo er tilbake med det andre spillet i Super Mario Galaxy-serien. Jeg elsket det første, og ser fram til å tilbringe mer tid i verdensrommet med Mario.

2. Kick-Ass og Where the Wild Things Are
Where the Wild Things are (Til Huttetuenes Land på norsk) kommer til Norge i Januar. Det er en adapsjon av Maurice Sendaks bok med samme navn, og jeg har gledet meg til denne siden sommerferien.

Kick-Ass derimot har jeg gledet meg til helt siden Mai. Skrever og regissert av Matthew Vaugh, adaptert fra en tegneserie skrevet av Mark Millar, denne kan ikke gå galt. Jeg mener, se på traileren under!





Dessverre kommer den ikke før April…

1. Sjette og siste sesong av LOST
LOST er en av de beste, mystiske og mest geniale seriene jeg noensinne har sett. Nå som siste sesong begynner, skal vi endelig skjønne litt av hva som foregår, etter en eksplosiv sesong 5-finale.



Vision_Tech

1. Guild Wars 2 - MMORPG PC
Gledet meg i lang tid, litt for lang. Spillet har hele tiden blitt utsatt
slik at det kunne forbedres. Utgivelsesdato er ikke annonsert, men NCSoft har
tippet en Release dato i 2010 eller i forhåpentligvis starten av 2011. Vi
satser på 2010!

2. Gran Turismo 5 – Bilspill/Racingsimulator Playstation 3
Jeg eier ikke PS3 selv, men dette spillet har jeg store forventninger
til, og jeg skal klare å prøve det på ett eller annet vis.

1. Pro Cycling Manager 2010 – Sykkelspill PC
”Alle” sier at Cyanide at dette vil være ”The big year” for Cyanide, hvor
ryktene skal ha det til at det vil skje radikale endringer i spillet i forhold
til forgjengerene. Hvilke er det dog ingen som vet, bortsett fra Cyanide,
forhåpentligvis.

(4.) Super Mario Galaxy 2 – Wii
Måtte bare med på lista :D

J.T.

3. Siste og Sjette Sesong av LOST
(Se WatchingPreacher's LOST-punkt)

2. Toy Story 3
Jeg gleder meg til å se hva Pixar gjør etter så mange år på Toy Story 3



1. MOON på kino
Jeg gleder meg til å oppleve Moon på den store skjermen. Se anmeldelse

Mens du er på siden vår, sjekk også ut de andre Nyttårspostene våre;

Nyttårstale

2009's BESTE TV-SERIER, FILMER OG SPILL

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar


_______________________________________________________Galaxy of Geeks© - Some of the rights are reserved.__________________________________________________