Watchmen

den 6. mars 2009

Klokken 17:10 i Colosseum på lørdag sitter jeg og nyter (forhåpentligvis) den beste superheltfilmen verden har sett. Jeg gleder meg skikkelig, og Roger Eberts anmeldelse gjør meg veldig spent.... Les anmeldelsen hans her.

Ellers vil Del 1 av mitt nye prosjekt, En Ubehagelig Fremtid , begynne i løpet av neste uke. Prosjektet handler om en forferdelig fremtid, og noen som prøver å redde den fra seg selv og myndighetene. Les mer her.

Del 1 av Science-Fiction serien vil hete En Ubehagelig Fremtid. Jeg har ikke bestemt mer for hva HELE prosjektet skal hete enda, men det kommer. Dette vil starte som en Vlog, mens det første kapittelet kommer sannsynligvis en gang før sommerferien, sammen med andre del av Crowley's opplevelser etter hendelsene på Groundbreaking original Gies. MERK! Groundbreaking original Gies er IKKE navnet på serien, men navnet på første del! Serien heter "Et uvanlig liv - Crowley's bekjennelser."

Og det var alt for denne gang... Watchmen-anmeldelse kommer i løpet av helgen. Gled dere.... Det gjør jeg!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar


_______________________________________________________Galaxy of Geeks© - Some of the rights are reserved.__________________________________________________