Nytt medlem i Galaksen: J.T.

den 1. sep. 2009

Jamie (aka J.T.) og jeg har et langt vennskap bak oss. Vel, egentlig ikke, siden jeg bor rundt Oslo, og han i Bergen, men vi møttes gjennom Filmweb's prosjekt "Metropolis", hvor du kan anmelde og diskutere film. Der oppdaget vi at vi begge lagde film på si, og utvekslet Hotmail-addresser. Siden den gangen har vi skrevet en hel haug med filmer sammen, fått manusmessig, historiemessig og teknisk hjelp av hverandre, ja, stort sett hatt noen vi har kunnet kaste ideene på, og se hva som kommer tilbake av respons.


Vi har begge skrevet mye sammen siden den gangen. Ideene har vært originale, merkelige, og inneholdt alt fra en mulig film-serie om to psykopatiske mordere på flukt fra politiet, en historie om en tragisk hendelse på en klassetur til Haiti (HINT: Zombie), to episke zombie-vs.-human-filmer, en YouTube-skrekkserie og en gamlinger vs. genetisk forbedrede rotter-splatterfilm.

Som du ser, har det gått til alt fra krigsfilmer med zombier, originale skrekkfilmer, action, splatter og alt i mellom. Ideene har flydd, og det har vært sinnsykt deilig å ha en fyr man kan stole på når det gjelder diskusjon av dine, hans eller Hollywood's filmideer. Det hender at vi er uenige, men det er stort sett sjelden. Og morsomt, for da kommer det sannsnligvis en fantastisk diskusjon frem bak hjørnet :P

Jeg ser veldig frem til å jobbe med Jamie her på bloggen, hvor han vil gå under navnet J.T. Han er flink til å skrive, full av gode ideer, og virkelig en kjernekar! Så hvis det nå viser seg at han har stjælt alle ideene mine, så har jeg beviser og vitner! (Han bor jo i Bergen, og jeg har aldri møtt han, så dette er godt mulig...) Men selvfølgelig bare tuller jeg! Se frem til innleggene hans; dere vil trolig bli fascinert over hvor mye gutten kan ;)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar


_______________________________________________________Galaxy of Geeks© - Some of the rights are reserved.__________________________________________________