Søndag...

den 20. sep. 2009

Det er søndag!


Hvis du ikke har lest den ekstremt bra filmanmeldelsen til Watching fra i går så finn den på forsiden vår!

Ellers er det søndag i dag, og egentlig en listefeberdag. Men jeg tenkte jeg kunne droppe det i dag, og legge ut et morsomt bilde istede (litt morsomt ihvertfall).
Dette bildet har startet å sirkulere rundt på nettet, jeg vet ikke hvor det er fra, men jeg fikk det ihvertfall på mail og tenkte jeg kunne poste det her. Håper det er greit for fotografen som har tatt bilde!

Dette bildet illustrerer svineinfluensa, og heter(tror jeg) Frykten for svineinfluensa sprer seg!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar


_______________________________________________________Galaxy of Geeks© - Some of the rights are reserved.__________________________________________________