Spill, Film, Bøker og Teknologi; GoG er TILBAKE!

den 6. aug. 2009

Hei igjen! Nå er Galaxy of Geeks-teamet for fullt tilbake etter en DEILIG ferie! Siden 30. Juli 2008 har vi gitt dere nyeste nytt, samt noveller og anmeldelser. Men det er slettes ikke alt! I det kommende året planlegger vi å gi dere MER av det gode!

Det blir flere anmeldelser, hvorav den nyeste blir om WiiMotion Plus og Wii Sport Resort som nå er anskaffet i redaksjonen. Det blir gjensyn med Groundbreaking Original Gies, som i serie 2, 3 og 4 endelig begynner å bli ferdig. Det kommer også en julekalender innenfor GoG-universet, som ikke er nødvendig å lese, men jeg kan love dere at det blir morro!

På filmfronten skjer det ikke så veldig mye disse dager. Jeg har sett The Hangover, My Bloody Valentine (den nye) og en del andre kule filmer som jeg kommer til å dele mine meninger på her på bloggen. De neste filmene på kino blir G.I. Joe og Inglourious Basterds. Gud, som jeg gleder meg til Quentin Tarantino's neste episke mesterverk!

Jeg har også laget en ny side, hvor du (på engelsk) kan lese om mine nye ideer. Hvis du følger godt med på den (LINK HER) og på A Knight 'ale-siden kan du få med deg min nyeste serie, A Knight 'ale. Du vil kunne gå inn på serien fra Galaxy of Geeks-siden, hvor det er en link øverst.

Mens du venter på anmeldelser, noveller og andre artige påfunn her i Galaksen, så kan du jo se denne oppfinnsomme videoen som hyller Micheal Jackson etter hans tragiske død tidligere i sommer. Vi ses!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar


_______________________________________________________Galaxy of Geeks© - Some of the rights are reserved.__________________________________________________