En skjev jul

den 30. nov. 2008

Hei lesere! Jeg, Walter Kovacs, er i full gang med Galaxy of Geeks-julekalender! Den heter En Skjev Jul, og jeg skal ikke si noe om hva den handler om. Prologen kommer her, og jeg må si at jeg tror dette kan bli kjempebra!(den siste setningen var kanskje litt ego)

Prolog

Mitt navn er Heather. Jeg er journalist. Jeg har en sønn på 14 år. Han går på ungdomskolen i niende klasse. Dette er vår historie. En historie om en jul som aldri skal bli glemt, en fantastisk jul som sa noe om alle, store, små og de som ikke turte å stå fram. Men dette er til sist. Først må vi til begynnelsen.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar


_______________________________________________________Galaxy of Geeks© - Some of the rights are reserved.__________________________________________________