Skate It!

den 7. nov. 2008

Jeg vil starte med å beklage at vi ikke fikk lagt ut noen GOG-del i dag. 


Istede vil jeg skrive litt om det kommende skatespillet; Skate It som jeg synes ser ut som et spennende spill. Dette vil komme til Nintendo Wii den 20 november. 
Her bruker du selvfølgelig Wii-remoten til å hoppe og gjøre triks, men det var ikke dette jeg synes var det spennende, det var nemlig at det er Wii Balance Board kompatibelt. For meg som nettopp eier et Wii Balance Board kan dette virkelig bli spennende! For hvis du setter beina på balansebrettet, så skal du bli lovet en enda dypere spillopplevelse. Dra videre til nye skatebyer som byr på enda mer krevende omgivelser på veien mot å bli årets skater.
Du kan også endre på omgivelsene dine for å få det helt slik du vil ha det!

I historiedelen starter du i byen San Vanelona hvor det har skjedd en naturkatastrofe. Der finner kameramannen Reda deg, og du kan skate på alle skadene etter katastrofen. Etterhvert vil han da tilby deg å dokumentere deg med kameraet sitt. Etterhvert som du blir en bedre skater vil du komme deg ut i Europa og til andre virkelige byer som London, Paris etc.

Dette spillet vil også gis ut til Nintendo DS hvor du bruker pennen til å gjøre triks. 
PS: Du trenger ikke balansebrettet for å spille Wii-versjonen, du kan også bruke bare nunchucken og Wii Remoten.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar


_______________________________________________________Galaxy of Geeks© - Some of the rights are reserved.__________________________________________________