En del HTML-problemer...

den 1. nov. 2008

Som mange kanskje har skjønt, skriver vi(ihvertfall jeg) novellene mine, og noen av innleggene også, i Word 2007. Dette fører til en del HTML-problemer, som igjen fører til at noen av innleggene mine viser HTML-kodene. Dette skjer imidlertid bare i Internet Explorer 7. Så hvis du har Internet Explorer, anbefaler vi deg å bytte til Firefox eller Opera. Er litt usikker på om Opera viser det samme som Firefox, men begge er bedre enn Internet Explorer. Chrome fra Google funker også...

Akkuratt nå skal jeg spise frokost, men jeg regner med å legge ut Del 2 i G.o.G innen klokken 13 i dag. Gled dere!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar


_______________________________________________________Galaxy of Geeks© - Some of the rights are reserved.__________________________________________________