Påskens lister

den 3. apr. 2009

Hei alle lesere! Ble dere lurt på 1. april? Ikke fortvil! Trøsten kommer i løpet av påsken! For påsken her på GOG blir ganske spesiell... Dere får andre del av Crowleys opplevelser, dere får komplett oversikt over gode filmer på TV, gode bøker, gode filmer på kino OG på DVD; Dere får anmeldelser, og annet godt! Her er en liste over ting dere skal få i løpet av påsken;

* Dere får vite hvilke nye TV-serier det er verdt å følge med på, og hvem som burde gis opp
* Dere får Film/TV/Bok/Serie og annet påskespesial, i TILLEGG til Ukas...!
* Dere får en liste over gode krimbøker og andre bøker
* Dere får liste over de beste aprilspøkene
* Anmeldelse av Monsters vs. Aliens 3-D (forhåpentligvis)
* Anmeldelse av Det F5mte Element
* Anmeldelse av
- Reisen til Jordens Indre
- Mumien: Dragekeiserens Grav
- Gåten Skellig
- Det F5emte element
- Monsters vs. Aliens 3-D (forhåpentligvis)
- bok 1-11 i Fables-serien
- Appelsinpiken
- Dexter sesong 1&2
- Starship Troopers
- The Inglourious Basterds
- Skellig
* og Crowleys opplevelser del 2! I TILLEGG, så ligger det en Preview av min nye blogg/historie HER! Følg med på denne, ettersom det vil skje veldig mye bra på den bloggen etterhvert, når skriveprossesen VIRKELIG begynner... Og så tar tegneserien min, Frelseren, stadig nye retninger innen skrivefasen. Den begynner virkelig å nå sitt fulle potensial, og det er alltid like morsomt å komme tilbake til skrivefasen på den historien. Hvis jeg ikke klarer å legge ut alt det som står overfor i påsken, så er det fordi mye av min ledige tid går på å se/lese/teste ting som kan anmeldes, og resten går til å skrive Frelseren. Mange våkne netter har det vært, for at den VIRKELIG skal bli bra! Under følger min leseliste for påsken 2009;

* Gåten Skellig av David Almond
* The Curious Incident of the Dog in Night-Time av Mark Haddon
* Dearly Devoted Dexter (Bok 2 i serien om Dexter) av Jeff Lindsay
* American Psycho av Bret Easton Ellis
* The Informers av Bret Easton Ellis
* Less than Zero av Bret Easton Ellis
* og til sist; De usynlige Brødre av Kurt Aust

Forhåpentligvis vil jeg bli ferdig med alt, i tillegg til noen nye tegneserier jeg har liggende, + American Gods. Jeg skal visst BARE lese i påsken, jeg!

Ellers, har du lite å gjøre, så les denne tegneserien, kalt Freakangels av Warren Ellis. Genialt og Gratis. Kan det bli bedre?

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar


_______________________________________________________Galaxy of Geeks© - Some of the rights are reserved.__________________________________________________